About

by - Monday, May 29, 2017

Assalamualaikum dan Salam Perkenalan. Saya Ain Rasyiqah patutnya lahir Dec 97, tapi lahir Jan 98 lol. Dalam blog ni, saya berkongsi apa yang saya lakukan pada hari itu dan sedikit sebanyak tips berdasarkan perkara yang telah saya lalui. Feel free to read my blog, kalau ada yang bermanfaat bolehlah ambil sebagai rujukan tetapi jika ada kesalahan mahupun kekurangan dalam blog ini mohon jadikan sempadan. Kalau ada komen yang tak terbalas, di sini saya ingin memohon maaf siap-siap sebab kekadang noti tak keluar hahahahahahaha lol. In that case, you can directly dm me in twitter or instagram. In Shaa Allah saya balas 😊. 

p/s: Saya memang suka sangat-sangat dengan bunga sakura. That's why nama blog pun related dengan bunga sakura 🌸

You May Also Like

0 comments